Reklama

Wszystkie piosenki zostały przygotowane w nowych aranżacjach z udziałem utalentowanych wokalnie dzieci. Znani wykonawcy zrezygnowali z honorariów, a całkowity dochód ze sprzedaży krążka zostanie przekazany Fundacji Ronalda McDonalda na realizację programu „NIE nowotworom u dzieci”. Płyta będzie w sprzedaży we wszystkich restauracjach McDonald’s na terenie całego kraju.

Reklama

Inicjatorką tego niezwykłego projektu muzycznego jest piosenkarka Majka Jeżowska. Już po raz drugi zaprosiła do współpracy znane gwiazdy sceny muzycznej. Tym razem piosenki z jej repertuaru nagrali Halinka Mlynkowa, Małgorzata Ostrowska, Ania Szarmach, Kuba Badach, Łukasz i Paweł Golec oraz Ryszard Rynkowski. Każdy z wokalistów bezinteresownie poparł akcję wykonując jeden ze znanych utworów Majki w duecie z utalentowanym dzieckiem – laureatem Festiwalu Piosenki Majki Jeżowskiej „Rytm i melodia”, jaki co roku organizowany jest w Radomiu.

„Czarodzieje uśmiechu 2” jest już drugą płytą zrealizowaną w ramach muzycznego projektu wspierającego działalność Fundacji Ronalda McDonalda. Pierwszy krążek z utworami z repertuaru Majki Jeżowskiej ukazał się w czerwcu 2010 r. i został sprzedany w rekordowym nakładzie 70 tys. egzemplarzy. W ciągu zaledwie dwóch tygodni płyta uzyskała status Podwójnej Platyny.

Również tym razem na liście utworów znalazły się najbardziej znane przeboje Majki Jeżowskiej. Możemy posłuchać w nowych, niezwykłych aranżacjach takich piosenek jak „Najpiękniejsza w klasie”, „Margarita” czy „Laleczka z saskiej porcelany”. Nie zabrakło też piosenki-hymnu „Otwórzmy serca” skomponowanej przez Majkę do słów Jacka Cygana specjalnie na potrzeby tego projektu charytatywnego. Tak jak i w przypadku pierwszej płyty wykonali ją wspólnie wszyscy zaangażowani w przedsięwzięcie artyści. Album „Czarodzieje uśmiechu 2” będzie w sprzedaży w restauracjach sieci McDonald`s od 16 września br. Koszt płyty to 8,50 zł.

Reklama

„Czarodzieje Uśmiechu 2” to kolejny projekt specjalny wspierający działalność Fundacji Ronalda McDonalda. Podobnie jak w roku ubiegłym, dochód ze sprzedaży płyty zostanie w całości przekazany na realizację zadań programu „NIE nowotworom u dzieci”. Dzięki pozyskanym w ten sposób środkom możliwa będzie dalsza walka z nowotworami u najmłodszych poprzez wczesną diagnostykę oraz edukację lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej w zakresie skutecznego wykrywania symptomów tej choroby.

Reklama
Reklama
Reklama