Reklama

Październik to od lat miesiąc profilaktyki raka piersi i to właśnie w październiku po raz siódmy odbyła się w kolejna edycja jednej z najwyraźniej dedykowanych profilaktyce zachorowań na raka piersi kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. I co najlepsze – jest kolejny rekord!

Reklama

Profilaktyka raka piersi

DOTYKAM=WYGRYWAM to szalenie ważny dla kobiet projekt, bo łączy kilka kluczowych aspektów: prozdrowotny, edukacyjny i ekologiczny. Do tego jest mocno osadzony w kobiecej codzienności, czyli w świecie bielizny. Z doświadczenia wiadomo, że promocja profilaktyki raka jest najbardziej skuteczna wtedy, gdy bezpośrednio dotyka codzienności, a więc powoduje, że zaczynamy się badać. Ważne jest jednak także to, by świadomie wybierać bieliznę, którą nosimy. Źle dopasowany biustonosz może bowiem zrobić piersiom krzywdę.

„Dotknij swoich piersi” – to zachwycające video będzie hitem!

W ramach kampanii brafitterki salonów biorących w niej udział przypominały właśnie o tej ważnej kwestii, że bielizna powinna nie tylko się nam podobać, ale przede wszystkim dbać o nasze zdrowie. Do akcji przyłączyło się w tym roku 148 salonów brafittingowych z całej Polski.

Nieodłączną częścią Dotykam=Wygrywam jest zbiórka do reCYClingu źle dopasowanych biustonoszy, które tylko zalegają w szufladach wielu kobiet, a noszone mogą szkodzić zdrowiu piersi. Zebrane staniki następnie są utylizowane, a całość uzyskanych środków z tego procesu wspiera stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny w walce z rakiem piersi. Tegoroczny cel został osiągnięty. – podsumowuje Izabela Sakutova, międzynarodowy ekspert brafittingu, która jest inicjatorką i organizatorką kampanii. Założeniem było pobicie poprzednich wyników i uzbieranie aż 1 tony starych biustonoszy. Udało się zebrać aż 16 740 sztuk, czyli ponad tonę (1 tona = 16 000 sztuk)! - To niebywały sukces zwłaszcza, że podwojono ubiegłoroczny wynik.

Każdorazowo akcję Dotykam=Wygrywam wpierają gwiazdy. Nie inaczej było i tym razem. Pod inicjatywą podpisały się takie nazwiska jak Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Ilona Felicjańska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Karolina Szostak, Lidia Kalita, Lidia Popiel, Marzena Rogalska, Anna Iberszer, Anna Gzyra-Augustynowicz, Aleksandra Mikołajczyk, Olga Kozierowska, a także influencerki: Anna Dziedzic Fit Mom, MumMe, AshPlumPlum, Paula Perez i siostry ADiHD, współtwórczynie marki FIT & JUMP.

Akcja miała kilku partnerów: Panache Lingerie —firmę produkującą bieliznę w szerokim zakresie rozmiarów i krojów z 40-letnim stażem, Clear Channel Polska nagłaśniającą całą akcję na bilboardach oraz w sieci digitali w galeriach handlowych premium czy 3R Recycling Solutions odpowiedzialną za recycling zebranych biustonoszy i przekazującą zysk z akcji na rzecz stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny.

Swego wsparcia udzielił także miesięcznik Claudia, portal Sukces Pisany Szminką, czyli pierwsza w Polsce organizacja działająca na rzecz przedsiębiorczości kobiet, magazyn internetowy ohme.pl i serwis Kobieta.pl.

Reklama

Inauguracja kampanii podczas której zainicjowano reCYCling, oddając na miejscu pierwsze biustonosze miała miejsce w zabytkowych wnętrzach Hotel Belotto, a sesję fotograficzną ambasadorek akcji Dotykam=Wygrywam zrealizowano w Wolf Studio. Wielkie brawa!

Reklama
Reklama
Reklama