Udział w castingu można było wziąć na dwa sposoby: pojawiając się osobiście w warszawskiej Arkadii (tak zrobił Kuba) lub umieszczając na Instagramie swoje zdjęcie otagowane nazwą akcji #reprezentujklasyke (ten sposób wybrała Lea). Wyłonioną spośród ponad 500 kandydatów dwójkę postawił przed swoim obiektywem Łukasz Ziętek z agencji SHOOTME.            

W nowej kampanii Reebok Classic pokazane zostały nowe odsłony swoich klasycznych modeli: damskiego Freestyle Hi w wersji Puff Boot i męskiego Classic Leather w wersji Mid Ripple WW. Kampania jest elementem globalnego projektu Reebok Classic pod nazwą tribes czyli plemiona. Miejskie subkultury tworzą plemiona naszych czasów - każde z nich wyróżnia się odmiennym stylem, niepowtarzalnym slangiem i własną modą.               

Buty oraz ubrania są dostępne w sklepie Reebok w Arkadii(Warszawa), a także w sklepie stacjonarnych Worldbox oraz na online na worldbox.pl